Zarządzenie Nr 5/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Cyganach z dnia 23 marca 2020 r. w sprawie sposobu organizacji funkcjonowania szkoły w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych wynikających z epidemii COVID-19

Zarządzenie Nr 5/2020

Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Cyganach

z dnia 23 marca 2020 r.

 

w sprawie sposobu organizacji funkcjonowania szkoły w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych wynikających z epidemii COVID-19

 

W związku ze szczególną sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa i w związku z tym ograniczeniem funkcjonowania podmiotów systemu oświaty

Na podstawie:

 

  • Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 11.01.2017 r. poz. 59),
  • Ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2019 r. poz. 1481, 1818 i 2197),
  • Rozporządzenia MEN z dnia 11 marca 2020 w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
  • Rozporządzenia MEN z dnia 20 marca 2020 zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
  • Statutu Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Cyganach

w celu zapewnienie właściwego skutecznego funkcjonowania szkoły w tym okresie wprowadzam i zobowiązuję wszystkich pracowników szkoły do przestrzegania następujących zasady organizacji i pracy szkoły w odniesieniu do:

§1

Organizacji nauczania na odległość tzw. e-learningu

  1. Zobowiązuję wszystkich nauczycieli do pozostawania w ciągłej gotowości do pracy.
  2. Ustalam następujące formy kontaktu z dyrektorem szkoły:

a)     kontakt za pomocą strony internetowej szkoły

www.spcygany.superszkolna.pl

b)     kontakt e-mail na adres: szkola.cygany@op.pl

c)      kontakt telefoniczny: tel. kom. 609708764

d)     kontakt za pomocą komunikatora: Messenger.

  1. Zobowiązuję wszystkich nauczycieli w terminie do 25 marca 2020r., aby jednoznacznie określili za pomocą, jakich narzędzi zdalnych, e-learningu będą realizować podstawę programową oraz, w jaki sposób będę kontaktować się z uczniami – informacje proszę przekazać drogą e-mailową na adres e-mailowy dyrektora.
  2. Zobowiązuję do prowadzenia zdalnego nauczania ze swoich prywatnych domów, pod warunkiem posiadania niezbędnego sprzętu umożliwiającego bezpieczne prowadzenie zdalnego nauczania.
  3. W przypadku, gdy nauczyciel nie dysponuje odpowiednim sprzętem (komputerem, laptopem z podłączeniem do Internetu), z którego mógłby skorzystać w domu, lub nie posiada warunków do realizacji takiego nauczania w warunkach domowych do dnia 24 marca 2020r. (niezwłocznie) informuje o tym fakcie dyrektora szkoły. W takiej sytuacji dyrektor szkoły (w miarę możliwości) zapewni sprzęt służbowy, dostępny na terenie szkoły, lub zobowiąże nauczyciela do alternatywnej formy realizacji podstawy programowej( np.: przygotowania materiałów w formie drukowanej- treści programowe szczegółowe omówione i test sprawdzający stopień przyswojenia treści nauczania).
  4. Od 25 marca 2020r. zobowiązuje wszystkich nauczycieli do prowadzenia zajęcia edukacyjnych, zgodnie z przydzielonym wymiarem godzin, z zastosowaniem narzędzi informatycznych, wcześniej zgłoszonych i zaakceptowanych przez dyrektora szkoły.
  5. Zalecam, aby zdalne nauczanie miało charakter synchroniczny (zajęcia online w czasie rzeczywistym za pomocą narzędzi umożliwiających połączenie się z uczniami) z zastosowaniem następujących platform i aplikacji edukacyjnych:
  1. W celu zróżnicowania form pracy zobowiązuję również nauczycieli do pracy z uczniami w sposób asynchroniczny (nauczyciel udostępnia materiały a uczniowie wykonują zadania w czasie odroczonym).Udostępnianie materiałów realizowane powinno być za pośrednictwem strony internetowej szkoły lub poczty elektronicznej a w sytuacji braku dostępu do Internetu z wykorzystaniem telefonów komórkowych ucznia lub rodziców.
  2. Nakazuje wszystkim nauczycielom do dnia 24 marca 2020r. do godziny 12.00 aby określi, na jakich warunkach będą realizować zdalne konsultacje merytoryczne – należy określić dni tygodnia oraz godzinę dostępności nauczyciela i narzędzie komunikacji. Zaleca się kontakt za pomocą, strony internetowej szkoły, platform edukacyjnych, poczty elektronicznej, kontakt telefoniczny oraz komunikatory (WhatsApps, Messager).
  3. Zobowiązuję nauczycieli, aby dostosowali program nauczania do narzędzi, które zamierzają stosować w zdalnym nauczaniu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości psychofizycznych uczniów.
  4. Ustalam zasady komunikowania się nauczycieli z rodzicami, które stanowią załącznik nr 1 do zarządzenia i zobowiązuję wszystkich nauczycieli do zapoznania się z tymi zasadami i stosowania ich w kontaktach z rodzicami.
  5. Określam zasady raportowania realizacji podstawy programowej w zdalnym nauczaniu, które określono w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia. Zobowiązuję nauczycieli do stosowania zapisów szczegółowych załącznika.

§ 2

Obowiązki wychowawców w zakresie e-learningu

 

  1. Wychowawca ma obowiązek:

1)     ustalenia, czy każdy z jego uczniów posiada w domu dostęp do sprzętu komputerowego i do Internetu. W przypadku braku dostępu wychowawca niezwłocznie zawiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły w celu ustalenia alternatywnych form kształcenia,

2)     wskazania sposobu kontaktu (np. strony internetowej szkoły, e-mail, komunikatory społeczne, telefon) ze swoimi wychowankami,

3)     reagowania na bieżące potrzeby i problemy związane z kształceniem zdalnym, które zgłaszają jego uczniowie lub rodzice,

4)     wskazania warunków, w jakich uczniowie i rodzice mogą korzystać ze zdalnych konsultacji z wychowawcą klasy.

 

§ 3

Obowiązki pedagoga w czasie prowadzenia nauczania zdalnego

 

  1. W czasie trwania epidemii wsparcie psychologiczne ze strony pedagoga szkolnego ma charakter szczególny i jest absolutnie niezbędne.
  2. Pedagog szkolny jest dostępny dla uczniów i rodziców każdą środę od godziny 8.00 do 14.00.
  3.  Harmonogram pracy pedagoga jest dostępny w widocznym miejscu na stronie internetowej szkoły oraz zostaje udostępniony uczniom i rodzicom drogą elektroniczną przez dyrektora szkoły.
  4. Szczegółowe obowiązki pedagoga szkoły określa załącznik nr 3 niniejszego zarządzenia.

 

§ 4

Zasady współpracy dyrektora z pracownikami administracji

 

  1. Pracownicy administracyjni, pozostając w gotowości do pracy, pełnią swoje obowiązki służbowe zdalnie.
  2. Dyrektor szkoły może w dowolnym momencie wezwać pracownika administracji do stawienia się w zakładzie pracy.
  3. Podstawowymi formami kontaktu pracowników administracyjnych z dyrektorem szkoły są: telefon: 609708764, e-mail: szkola.cygany@op.pl Dopuszcza się po wcześniejszym ustaleniu także kontakt za pomocą komunikatorów społecznych (WhatsApps, Messenger).
  4. Pracownik administracyjny jest dostępny w godzinach swojej pracy pod wskazanym przez siebie numerem telefonu i pod wskazanym adresem e-mailowym.
  5. Pracownik administracyjny na bieżąco zdalnie przekazuje dyrektorowi szkoły informacje dotyczące funkcjonowania szkoły, informując natychmiast o sytuacjach nagłych.

§ 5

Zasady współpracy szkoły z sanepidem

 

  1. Dyrektor szkoły na bieżąco śledzi komunikaty na temat COVID-19 nadawane przez Główny Inspektorat Sanitarny i stosuje się do jego zaleceń.
  2. Dyrektor szkoły wymaga od swoich pracowników bezwzględnego przestrzegania zaleceń GIS.
  3. W sytuacji wystąpienia zagrożenia zarażenia wirusem COVID-19 dyrektor szkoły niezwłocznie informuje o tym fakcie lokalną stację epidemiologiczno-sanitarną.
  4. W sytuacji wystąpienia zarażenia wirusem COVID-19 u jednego z pracowników lub uczniów dyrektor szkoły niezwłocznie informuje o tym fakcie lokalną stację epidemiologiczno-sanitarną.
  5. Dyrektor szkoły-placówki pozostaje w stałym kontakcie z przedstawicielem lokalnej stacji epidemiologiczno-sanitarnej w celu bieżącego monitorowania sytuacji związanej z szerzeniem się epidemii COVID-19. 

§ 6

Zasady współpracy dyrektora szkoły z organem prowadzącym

 

  1. Dyrektor szkoły utrzymuje stały kontakt z przedstawicielami organu prowadzącego w celu bieżącego monitorowania sytuacji związanej z wdrożeniem zdalnego nauczania.
  2. Dyrektor szkoły informuje organ prowadzący o problemach oraz trudnościach wynikających z wdrażania zdalnego nauczania.
  3. W sytuacji braku możliwości realizacji zdalnego nauczania w stosunku do wybranych uczniów, dyrektor szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym, ustali alternatywne formy kształcenia.
  4. W sytuacji wystąpienia problemów w zakresie realizacji zdalnego nauczania dyrektor szkoły/placówki zwraca się z prośbą o wsparcie do organu prowadzącego.

 

Kontakt do przedstawiciela organu prowadzącego:

Sylwia Lewandowska, tel. 552624065              

§ 7

Zasady i procedury współpracy z organem nadzoru pedagogicznego

 

  1. Dyrektor szkoły utrzymuje kontakt z przedstawicielami organu sprawującego nadzór pedagogiczny, zwłaszcza w zakresie monitorowania przyjętych sposobów kształcenia na odległość oraz stopnia obciążenia uczniów realizacją zleconych zadań.
  2. Dyrektor szkoły informuje organ sprawujący nadzór pedagogiczny o problemach oraz trudnościach wynikających z wdrażania zdalnego nauczania.

§ 8

Warunki i sposób przeprowadzania egzaminu klasyfikacyjnego, egzaminu poprawkowego, egzaminu semestralnego i sprawdzianu wiadomości i umiejętności oraz warunki i sposób ustalania rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania w przypadku wniesienia zastrzeżenia do trybu ustalenia tej oceny

 

  1. Egzaminy klasyfikacyjne, poprawkowe, egzaminy semestralne przeprowadza się w sytuacjach określonych w dotychczas obowiązujących aktach prawnych (art. 44k ust.1 ustawy o systemie oświaty).
  2. 2.     Szczegółowe zasady przeprowadzania egzaminów klasyfikacyjnych, poprawkowych i semestralnych w czasie trwania epidemii określa załącznik nr 4.

 

§ 9

Zasady i sposób dokumentowania realizacji zadań szkoły

 

  1. Nauczyciele prowadzą dokumentację procesu nauczania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Szczegółowe sposoby prowadzenia dokumentacji szkolnej zostały opisane w załączniku nr 2.

 

§ 10

Zasady prowadzenia konsultacji z uczniem i jego rodzicami oraz sposób przekazywania im informacji o formie i terminach tych konsultacji

 

  1. Szkoła w ramach nauczania zdalnego organizuje dla uczniów i ich rodziców konsultacje z nauczycielami, pedagogiem, logopedą.
  2. Konsultacje mogą odbywać się online w czasie rzeczywistym lub w czasie odroczonym: na zasadzie kontaktu mailowego i/lub poprzez np. komunikatory społecznościowe.
  3. O formie oraz czasie konsultacji decyduje nauczyciel, pedagog, logopeda, informując wcześniej o tym fakcie dyrektora szkoły.
  4. Harmonogram konsultacji zostaje udostępniony uczniom i rodzicom drogą mailową i/lub poprzez stronę internetową szkoły.

  

§11

Procedury wprowadzania modyfikacji zestawu programów wychowania przedszkolnego i szkolnego zestawu programów nauczania

 

  1. Zarządzam wdrożenie procedur wprowadzania modyfikacji programów wychowania przedszkolnego i szkolnego zestawu programów nauczania.
  2. Szczegółowe procedury określa załączniku nr 5. 

§12

 

Zasady monitorowania postępów uczniów, sposób weryfikacji wiedzy i umiejętności uczniów, oraz sposób i zasady informowania uczniów lub rodziców o postępach ucznia w nauce, a także uzyskanych przez niego ocenach

 

  1. Nauczyciele mają obowiązek monitorowania postępów w nauce zdalnej uczniów.
  2. Nauczyciele mają obowiązek informowania uczniów i ich rodziców/opiekunów prawnych o osiąganych postępach i ocenach w trakcie nauczania zdalnego.
  3. Szczegółowe warunki weryfikowania wiedzy, informowania o postępach oraz otrzymanych ocenach znajdują się w załączniku nr 6.

  

§ 13

Zasady i sposoby oceniania w zdalnym nauczaniu

 

  1. W trakcie realizacji nauczania zdalnego obowiązują przepisy dotyczące oceniania określone w Statucie Szkoły.
  2. Szczegółowe warunki oceniania wynikające ze specyfiki nauczania na odległość zostały określone w załączniku nr 7.

 

 § 14

Zasady pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego

 

  1. W szkole organizuje się zdalne nauczanie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
  2. Szczegółowe warunki organizacji zdalnego nauczania dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego zawiera załącznik nr 8.

 

§ 15

Zasady bezpiecznego korzystania z narzędzi informatycznych i zasobów w Internecie

 

  1. Na czas wprowadzenia zdalnego nauczania wprowadza się szczegółowe warunki korzystania z narzędzi informatycznych i zasobów w Internecie.
  2. Do przestrzegania tych zasad zobowiązuje się wszystkich pracowników szkoły.
  3. Szczegółowe warunki i zasady korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnej określono w załączniku nr 9.

  

§ 16

Obowiązki i zasady dotyczące zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 obowiązujące na terenie szkoły

  1. Za bezpieczeństwo na terenie szkoły w czasie epidemii odpowiedzialny jest dyrektor szkoły.
  2. W celu poprawy bezpieczeństwa w okresie epidemii dyrektor powołuje zespół zarządzania kryzysowego.
  3. W skład zespołu wchodzą osoby stanowiące wsparcie dyrektora w zarządzaniu i organizowaniu funkcjonowania szkoły w okresie epidemii.
  4. Nauczyciele zdalnie przekazują uczniom informacje na temat przestrzegania podstawowych zasad higieny, w tym np. częstego mycia rąk z użyciem ciepłej wody i mydła oraz ochrony podczas kaszlu i kichania;
  5. W szkole i na stronie internetowej szkoły opublikowano w widocznym miejscu instrukcję dotyczącą mycia rąk oraz inne zasady dotyczące higieny osobistej;
  6. Dyrektor szkoły ustala organizację pracy w taki sposób, aby maksymalnie ograniczyć niebezpieczeństwo zakażenia się wirusem (praca zdalna, praca w cyklu okresowym, zastosowanie systemu dyżurów).
  7. Pracownicy szkoły przychodzą do pracy tylko i wyłącznie na wezwanie dyrektora szkoły lub zgodnie z określonym i przekazanym harmonogramem dyżurów;
  8. W szkole do odwołania nie organizuje się żadnych wycieczek krajowych i zagranicznych;
  9. Na terenie szkoły bezwzględnie obowiązują zalecenia służb sanitarno-epidemiologicznych;
  10. Pracownicy szkoły oraz osoby przebywające na jej terenie podporządkowują się i współdziałają ze wszystkimi służbami zaangażowanymi w zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19.
  11. Szczegółowe zalecenia GIS obowiązujące od 20 marca 2020r.:

a)     zachować bezpieczną odległość od rozmówcy (1-1, 5 metra), promować zatwierdzanie spraw przez Internet.

b)     promować regularne i dokładne mycie rąk przez osoby przebywające w miejscach użyteczności publicznej: wodą z mydłem lub zdezynfekowanie dłoni środkiem na bazie alkoholu (min. 60%).

c)      upewnić się, że osoby przebywające na terenie szkoły mają dostęp do miejsc, w których mogą myć ręce mydłem i wodą.

d)     umieścić dozowniki z płynem odkażającym w widocznych miejscach, w miejscu pracy i upewnić się, że dozowniki te są regularnie napełniane.

e)     wywiesić w widocznym miejscu informacje jak skutecznie myć ręce (grafika).

f)      zwrócić szczególną uwagę na rekomendacje, aby podczas pracy, czy wizyty w miejscu publicznym NIE dotykać dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu, a także przestrzegać higieny kaszlu i oddychania.

g)     zapewnienie, aby miejsca pracy były czyste i higieniczne:

- powierzchnie dotykowe w tym biurka, lady i stoły, klamki, włączniki światła, poręcze i inne przedmioty (np. telefony, klawiatury) muszą być regularnie wycierane środkiem dezynfekującym, lub przecierane wodą z detergentem,

- wszystkie obszary często używane, takie jak toalety, pomieszczenia wspólne, powinny być regularnie i starannie sprzątane, z użyciem wody z detergentem.

  1. 12.  Wszelkie informacje dotyczące postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem można uzyskać na infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia

800 190 590

  1. 13.  W przypadku złego samopoczucia, typowych objawów dla zakażenia koronawirusem, lub wszelkich wątpliwości związanych z postępowanie w stanie epidemii możesz również skontaktować się z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną Kwidzynie pod lub bezpośrednio z pracownikiem tej stacji.

 

Adresy stron, z których czerpiemy informację:

www.gis.gov.pl

www.mz.gov.pl

www.men.gov.pl

www.gov.pl

www.kuratorium.gdańsk.pl

www.spcygany.superszkolna.pl

 

 

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Cygany, dn. 25.03.2020 r.

Podpis dyrektora szkoły

Małgorzata Kamińska

 

 

Wykaz załączników:

  • Załącznik nr 1 Zasady komunikowania się nauczycieli z rodzicami.
  • Załącznik nr 2 Zasady prowadzenia dokumentacji szkolnej w czasie trwania nauczania zdalnego oraz zasady raportowania.
  • Załącznik nr 3 Obowiązki pedagoga/pscyhologa szkolnego w czasie trwania nauczania zdalnego.
  • Załącznik nr 4 Procedury określające warunki i sposób przeprowadzania egzaminu klasyfikacyjnego, egzaminu poprawkowego, egzaminu semestralnego i sprawdzianu wiadomości i umiejętności oraz warunki i sposób ustalania rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania w przypadku wniesienia zastrzeżenia do trybu ustalenia tej oceny w okresie ograniczania funkcjonowania jednostek systemu oświaty.
  • Załącznik nr 5 Procedury wprowadzania modyfikacji zestawu programów wychowania przedszkolnego i szkolnego zestawu programów nauczania.
  • Załącznik nr 6 Szczegółowe warunki weryfikowania wiedzy, informowania o postępach oraz otrzymanych ocenach.
  • Załącznik nr 7 Szczegółowe warunki oceniania wynikające ze specyfiki nauczania na odległość.
  • Załącznik nr 8 Szczegółowe warunki organizacji zdalnego nauczania dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
  • Załącznik nr 9 Szczegółowe warunki i zasady korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnej

 

 

ZDALNA REALIZACJA TYGODNIOWEGO ROZKŁADU ZAJĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA BRZECHWY W CYGANACH

DLA KLAS IV – VIII – MOŻLIWOŚCI TECHNOLOGICZNE

DZIEŃ

GODZ.

KLASY IV

KLASY V

KLASY VI

KLASY VII

KLASY VIII

 

PO

NIE

DZIA

ŁEK

 9.00- 9.45

JĘZYK POLSKI

MUZYKA

JĘZYK ANGIELSKI

RELIGIA

MATEMATYKA

10.00-10.45

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK POLSKI

RELIGIA

MATEMATYKA

FIZYKA

11.00- 11.45

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

MATEMATYKA

JĘZYK POLSKI

BIOLOGIA

JĘZYK ANGIELSKI

12.00- 12.45

MATEMATYKA

RELIGIA

HISTORIA

JĘZYK POLSKI

JĘZYK ROSYJSKI

13.00- 13.45

MUZYKA

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

MATEMATYKA

JĘZYK ANGIELSKI

      JĘZYK POLSKI

14.00- 14.45

 

 

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

JĘZYK ANGIELSKI

 

WOS

 

W

T

O

R

E

K

 9.00- 9.45

JĘZYK POLSKI

HISTORIA

JĘZYK ANGIELSKI

FIZYKA

CHEMIA 

10.00-10.45

HISTORIA

JĘZYK POLSKI

MUZYKA

MATEMATYKA

HISTORIA

11.00- 11.45

JĘZYK ANGIELSKI

MATEMATYKA

JĘZYK POLSKI

HISTORIA

MATEMATYKA

12.00- 12.45

MATEMATYKA

JĘZYK ANGIELSKI

HISTORIA

JĘZYK POLSKI

FIZYKA

13.00- 13.45

PLASTYKA

INFORMATYKA

MATEMATYKA

BIOLOGIA

JĘZYK POLSKI

14.00- 14.45

 

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

WOS

 

Ś

R

O

D

A

 

 9.00- 9.45

JĘZYK POLSKI

TECHNIKA

RELIGIA

JĘZYK ROSYJSKI

GEOGRAFIA

10.00-10.45

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

JĘZYK POLSKI

MATEMATYKA

GEOGRAFIA

EDUKACJA DLA BEZP.

11.00- 11.45

MATEMATYKA

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK POLSKI

GEOGRAFIA

MATEMATYKA

12.00- 12.45

TECHNIKA

MATEMATYKA

BIOLOGIA

JĘZYK POLSKI

CHEMIA 

13.00- 13.45

RELIGIA

 

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

PLASTYKA

MATEMATYKA

JĘZYK POLSKI

14.00- 14.45

 

 

 

 

FIZYKA

JĘZYK ROSYJSKI

 

CZ

W

A

R

 T

E

K

 9.00- 9.45

JĘZYK POLSKI

JĘZYK ANGIELSKI

INFORMATYKA

CHEMIA

BIOLOGIA

10.00-10.45

PRZYRODA

JĘZYK POLSKI

MATEMATYKA

CHEMIA

RELIGIA

11.00- 11.45

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

MATEMATYKA

JĘZYK POLSKI

JĘZYK ANGIELSKI

MATEMATYKA

12.00- 12.45

MATEMATYKA

HISTORIA

GEOGRAFIA

JĘZYK POLSKI

JĘZYK ANGIELSKI

13.00- 13.45

INFORMATYKA

RELIGIA

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

MATEMATYKA

JĘZYK POLSKI

14.00- 14.45

 

 

 

 

 

PLASTYKA

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

 

P

I

Ą

T

E

K

 9.00- 9.45

JĘZYK POLSKI

GEOGRAFIA

TECHNIKA

MUZYKA

JĘZYK ANGIELSKI

10.00-10.45

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK POLSKI

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

HISTORIA

MATEMATYKA

11.00- 11.45

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

BIOLOGIA

JĘZYK POLSKI

JĘZYK ROSYJSKI

HISTORIA

12.00- 12.45

PRZYRODA

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK POLSKI

INFORMATYKA

13.00- 13.45

RELIGIA

PLASTYKA

 

INFORMATYKA

JĘZYK POLSKI

14.00- 14.45

 

 

 

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

BLOK AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

 

  • Praca samodzielna ucznia w oparciu o materiały przygotowane przez nauczyciela na platformach i komunikatorach dostępnych dla ucznia w sytuacji ograniczonej komunikacji, pamiętając o zasadach RODO’
  • Krótkie filmy instruktażowo – wyjaśniające na dostępnych dla wszystkich uczniów komunikatorach wraz z informacją o dostępnym pakiecie ćwiczeń utrwalających.
  • Propozycje pracy metodą projektu, przygotowania prezentacji, zadania interdyscyplinarne.  
  • Przy możliwościach technologicznych dostępnych dla całej społeczności realizujemy podstawę programową zdalnie, uwzględniając warunki domowe oraz potrzeby i możliwości ucznia.